neděle 13. prosince 2015

Vánoční nadílka

Velké vánoční nákupy připadly zrovna na tuto neděli, takže se celý náš ročník nacpal do dvou autobusů a odjel do Readingu (čtěte reding, ne rýding). Reading je město necelou hodinku od školy, tedy větší civilizace, ale žádná kosmopolitní metropole.
Dojely jsme až před nákupní centrum, kde jsme měly na asi tři hodiny rozchod, což je i na mě doba dost dlouhá, vzhledem k tomu, že obchody jsem obešla všechny dvakrát a pořád jsem měla hodinu před sebou. Nakonec jsem se zasekla v knihkupectví, kde jsem prošla půlku nějaké zajímavé knížečky pro asi pětileté děti (no to zas asi ne...), dokud nenadešla pátá hodina.
V tu dobu jsme se totiž daly opět do pohybu směrem restaurace Cosmo, kde jsme měly zamluvenou večeři stylem, sněz, co můžeš. Jednalo se o převážně asijskou kuchyni, trochu tradičních anglických vánočních jídel a hora sladkého. Marshmallowny v čokoládové fontáně měly myslím všeobecně největší pozornost, ale skvělé byly i mušle, houby, liči, suši, no a vanilková směs s karamelovou krustou, které budu provizorně říkat krém brýle, než zjistím, jak se to vlastně píše...
Ha, Crème brûlée.Někdo se zbláznil a naflákal tam samou diakritiku.
Po čtyřech talířích jídla mi bylo naprosto kolosálně blbě, ale tento stav jsem očekávala už při procházení vstupními dveřmi, neboť mi bylo jasné, že pokud si to mám náležitě užít, tomuto stavu se nelze vyhnout...
V půl deváté jsme se všechny sešly dole v Housu k předání dárků. Od svého Secret Santy jsem dostala obří plyšové bačkory, které jsou parádní! Byl to úžasný večer, od pondělka máme ještě nabitý program a přípravy koncertů, ale o tom zas zítra.

Žádné komentáře:

Okomentovat