sobota 12. prosince 2015

Minced pies

Nezvyklá sobotní assembly měla za cíl vzdělat nás o světovém dění a nebezpečí extremismu, což se myslím podařilo, ač snídaně hned před tím zapříčinila rapidní přesun krve z mozku do oblasti žaludku, takže vnímání bylo těžší.
Po obědě jsem prošla pražské učivo a pak jsem se odebrala za jídelnu, kde se sešli všichni zapálenci do pečení, aby napekli spoustu minced pies, což je tradiční anglické cukroví. Zapálenců se náš sešlo poskrovnu, konkrétně čtyři - já, jedna spolužačka, která po hodince zase odchvátala, a dvě vychovatelky. Ostatní měly zápasy nebo byli pryč.
Takže jsme měly krásnou privátní kuchtící seanci, ale snaha sledovat tři trouby zároveň, v nichž je vždy po dvou plechách, které tam byly dány v jinou dobu, je docela záhul. Jedny perníčky (ty jsme také dělaly) jsou trochu hnědší, ale zmizely tak jako tak. :)
Těsto bohužel bylo kupované, z čehož jsme nikdo neměl radost, ale vedení to tak zařídilo. Náplň byla též koupená (skoro to zní, jako bychom tam nic nedělaly), ale tu jsme obohatily jablky, mandarinkou a trochou alkoholu.
Z těsta jsme pak vykrajovaly ozubená kolečka, která se namačkala do prohlubní v plechu a dovnitř se dala trocha směsi rozvařeného sušeného ovoce (rozinky s těmi vylepšeními). Moje experimenty s jinými tvary se nakonec povedly také.
Odpoledne byla fashion show (to já jsem zrovna pekla) a rodiče potom přišli k nám do Housu a vyluxovali všechny talíře našeho cukroví, což indikuje vysokou kvalitu výsledku (a také monopol ve výběru).
Večer jsem obalila svou lampičku do bublinkové folie, abych ji převezla do Prahy, a pak jsem si přečetla u naší Housemistress svoje hodnocení za tento term. No, hezky se to četlo. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat