středa 9. prosince 2015

Trocha čerstvého vzdoušku...

Nepršelo. Bylo sice stále mokro, ale ne dostatečně, takže se zlomyslní tělocvikáři rozhodli, že nás zničí asi mílovým během okolo školy, kterému přihlíželi a povzbudivě na nás při tom volali, což povzbuzoval spíše je než nás.
Po hromadném startu se na trase udělal had, který pobíhal mezi stromky a snažil se vyhýbat bahnu, člověk ani nemusel vědět, kudy má běžet, protože byl permanentně ve štrůdlu a na každém rohu jásavě poskakoval nějaký tělocvikář.
Moc netuším, co ti učitelé volali, neboť jsem měla špunty v uších a hrála mi dokola stále stejná písnička, a já jsem tudíž neslyšela ani slovo.
Z počátečního běžeckého výkonu, který připomínal aerobik mezi bahenními vřídly, se rychle stal spíše anaerobik a deficit kyslíku neustále stoupal. Celou dobu jsem si měnila pozici s asi pěti dívkami, které střídaly sprint a krok, takže byly podobně rychlé jako já se stálým, ale pomalým výklusem.
Počítačové oddělení taky geniálně napadlo vzít kamery a natáčet veselé atletky při běhu mezi křovím, což byla idea hodná metálu, neboť neznám člověka, který by nechtěl být zvěčněn v zelené sukýnce, když se řítí po mokrém listí. Naštěstí stály ajťáci jen na rovinkách, protože do kopců by asi ani oni nevyšplhali.
Cesta byla jinak pěkná, kopcovitý les vystřídalo pole a krpál k cíli. Dorazila jsem osmdesátá šestá, což je krásný střed, ale jakmile si člověk vyndá sluchátka, zjistí mozek, co ho všechno bolí.
Po dvaceti minutách dýchání pusou jsem měla pocit, jako by mi někdo do krku hodil kostku ledu a při mluvení mi jezdil šmirglem po hltanu. Cítila jsem, jak mi pulzuje hlava, hořely mi tváře a bylo mi fyzicky špatně. Nevěděla jsem, jak se toho zbavit, ale taktika "vyčkej s kelímkem vody na prvním schodě, protože stejně nemůžeš vyjít je nahoru", se osvědčila.
V Housu jsem se odebrala do sprch, kde jsem vypadala jako opilý ninja, který kraje hru "the floor is lava", protože podlaha byla prakticky pod vodou a najít suché ostrůvky chtělo příliš velkou koncentraci.
S vděčností jsem se pak začala učit biologii, následoval meeting s Mrs Akhtar, která se ukázala jako znalec mého blogu (což mě mírně šokovalo, neboť mluvila i o jeho obsahu, byť pozitivně) a za chvíli hurá na sbor. Jinak tímto pro mě alespoň skončil veškery sport na Downu.

Žádné komentáře:

Okomentovat