úterý 8. prosince 2015

Je tu stále záhadných 11°C

Tak jsem si oodechla, neboť Bářin sváteční dopis konečně dorazil i s celým svým obsahem, snad ve stále ještě poživatelné formě. Já jsem zas obdržela zásilku se třemi vosími hnízdy (tedy cukrovím, pochopitelně), která částečně zmizela ve mně a částečně ještě budou předána zdejším recepčním.
Na němčinu jsem ráno dorazila do prázdné třídy. Učitelka se, jak vyšlo záhy najevo, náhle roznemohla a ulehla s nějakou chřipkou či co, ale neulehla zas natolik, aby nám nestihla pět minut před začátkem hodiny napsat mail s tím, co všechno máme udělat.
Tak jsem se zase vrátila do pokoje, pročetla mail a strávila do půl jedenácté s němčinou. Alespoň to bylo v pohodlí pokojíčku a s čajem po ruce, což bylo nakonec celkem příjemné.  Takovéhle hodiny bez učitele (čas od času) se mi zamlouvají.
Zítra nejspíš poběžíme nějaký přespolní běh zdejšími lesy (a i poli samosebou). Modlím se, aby celou noc lilo, neboť to je jediná šance, že akci zruší. No uvidíme. Jako velký běžec s kepleráckým tréninkem sprintů na Petřín a na záchod by to neměl být problém (toto tvrzení berte prosím s velkou rezervou, neboť moje kondice je level "nula" a moje svaly level "kde?"). Tak snad doběhnu včas na higher education meeting a velezkoušku sboru.


Žádné komentáře:

Okomentovat