úterý 15. prosince 2015

Skoro hvězda

Právě byl zveřejněn rozpis pokojů na příští term, protože tady to po každém trimestru rotuje, takže tu štrádují tucty holek a okukují, kam se po Vánocích nastěhují. Náš pokoj je dosti opuštěný, kufry jsou zbalené a zbývá už jenom pyžamko a pár drobností.
Na ranní assembly se udílely ceny za veškeré myslitelné kategorie od nejlepšího sportovce, přes největší pokrok ve výtvarce až po nejkepší hudebníky Michaelmas koncertu. Tím je zabrali asi hodinu než došlo na požehnání a mohly jsme jít do hodin.
Na němčině jsme sledovaly Deník Bridget Jonesové, tedy sehr-hoch-intelektuáliš a na business jsme byly už jen dvě, takže nám dali volno.
Oběd byl tradiční anglický. Vánoční Christmas pudding je, jak jsem zjistila, jenom náplň do minced pies, kterou necháte tři dny stát na kuchyňské lince, dokud poněkud neztvrdne. Tak to alespoň chutnalo.
Dále byly brambory, kapustičky, mrkev a turkey, no a k tomu jsme měly "crackers", což je takový velký bonbón, který roztrhnete a uvnitř je nějaký malinký dáreček. Při jídle všichni zpívali vánoční písničky, bohužel moc nahlas a za doprovodu řinčících lžiček. Mno.
Na designu nám ještě učitel ukazoval, jak se ohýbá kov či co, ale pak jsem dodělala všechna přáníčka a svoje stříbrné výtvory, které mnozí za pár dní obdrží.
Večer jsme ještě my dvě "Czech girls" obdržely dárky na památku a po sedmé nadešel hřeb večera, totiž Search for a Star.
Když jsem přišla na jeviště, nebylo nic vidět, protože mi do očí zářily fialové reflektory a okolo byl takový ten divadelní ala dým. Písnička už klasicky Allelujah, protože se dobře zpívá a i poslouchá.
Byl to úžasný zážitek, ze záhadného důvodu jsem nebyla nervózní, a v polovině výstupu začalo hlediště dělat stěrače, tj. takové to hromadné mávání ze strany na stranu, a celé se zaplnilo svítícími mobily, takže jsem viděla jen hory rukou a hýbající se světýlka, což bylo něco krásného.
Nakonec se udělovaly dvě ceny. Soutěž vyhrálo fakt dobré pěvecké duo, které zazpívalo úžasný dvojhlas. Já jsem dostala druhou cenu (voucher na Amazon) jako "runner-up". Hlavní porotce to komentoval slovy: "I did not know Tereza but none of us expected what came out of her". Všichni mi pak gratulovali a recepční to dojalo k slzám, což zase dojao mě...
No a zítra velký finiš v kostele, ale zatím dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat