pátek 4. prosince 2015

Le ryba avec hranolky

Sarah
Quadruple prep jsem dnes velmi produktivně strávila opakováním veškeré matematiky a po svačině doučováním němčiny Lucy. Moc němčiny jsme neprobraly, spíše jsme se dostaly k češtině a angličtině, ale to nikoho netížilo, ba naopak.
Skončily jsme až s příchodem oběda, což byla naprosto skvělá cibulová polévka (nejen ta samozřejmě). Dnešek byl v jídelně pojat ve stylu Francouzské kuchyně, což až na tu cibulačku znamenalo, že vařili úplně běžná jídla (upřímně si nemyslím, že by fish and chips bylo něco typicky francouzského...), jenom k nim napsali popisky ve francouzštině, takže jsem nevěděla, co to vlastně uvařili, dokud jsem to neviděla, snad kromě "pommes".
Po obědě nastal učební maraton, prezentace na můj market research, a design, kde jsme se půl hodiny dívaly na způsoby sváření kovů, při čemž jsem si pomalu musela dávat špejle do očí. 
K večeři, konečně, byl francouzský jablkový koláč, tedy něco podobnějšího tomu, co děláme doma, takže krása. Hned potom byl sbor, kde se rozdělila sóla, o která jsme si musely zažádat. Moje sólo je v koledě Of the Father's heart begotten. Mylně sbormistryně předpokládá, že všichni znají anglické koledy. Haha. Neznají.
Domluvily jsme se tedy s Lucy a Sarah z vyššího ročníku, že všechny ty koledy spolu projdeme, takže jsme v osm nakráčely do kaple, která byla liduprázdná, a tím i trochu magická, a tam jsme hrály na klavír a zpívaly koledy a vánoční písně. Nu a máme tu víkend a Báře přeji všechno nejlepší k svátku!

Žádné komentáře:

Okomentovat