středa 2. prosince 2015

Indický tělocvikář

Středa je úvod klidové části týdne a ráno bylo tak klidné, až jsem se musela po snídani zas zachumlat do peřin, protože jsem nebyla schopna jakékoli produktivity.
Po obědě, ke kterému byla hrášovo-mátová polévka (interessant) jsme měly fitness.
Naše učitelka pískala nějaký zápas venku, takže jsme dostaly dva tělocvikáře. Moje skupina vyfasovala asi pětadvacitiletého plešatícího Inda. Jakmile mu z úst vypadlo první slovo, bylo mi jasné, že mi všechny jeho pokyny budou muset holky tlumočit, neboť jeho projev bude sotva srozumitelný.
Tenhle chlapík měl přesně ten akcent, který mají všichni moji oblíbení asijští telefonisté u British Airways, a bylo úžasně komické poslouchat tu jeho indglish, se kterou nám vysvětloval nějakou rádoby vybíjenou. Mno.
Nepochytila jsem půlku výkladu, a když jsem se ho poté ptala, zopakoval to celé znovu, takže se nic nevyřešilo. 
Zbytek odpoledne jsem zpracovávala svůj zevrubný výzkum jídelen na angličtinu, který ještě stále není u konce. A proto přikládám alespoň fotku své nabyté  krabice nabité bonbóny, ze které jsem notnou část ubrala a odnesla tajně na Sophiin stůl, neboť jsem její Secret Santa, což obnáší tajné dárečky.

2 komentáře:

  1. Kiu estas Sofia?
    Sofia estis filino de Lazar Zamenhof.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Esperantský mišmaš :)
      Ale tohle je trochu jiná Sophia

      Vymazat