pátek 27. listopadu 2015

Ztráty a nálezy

Za hodinu začíná naše generálka před Michaelmas concertem, ale před tím ještě stihnu shrnout dnešní záživné dění ve střední Anglii.
Dnešní den jsem vlastně povětšinou strávila s matematikou, snažíc se projít sešit od začátku a zopakovat celou kapitolu o exponenciálních funkcích a logaritmech. To se podařilo, takže se budu snažit to za ty dva týdny nezapomenout (na obrázku přikládám svůj skvělý umělecky vyšperkovaný sešit).
Na designu se zázračně našly moje stříbrné věcičky, které ještě nejsou úplně fertyš (to je moje úroveň německé slovní zásoby). Jinými slovy samé pozitivní zprávy a vlastně celkem klid, oproti včerejšku, kdy jsem ráno vybíhala na hřiště za řinčení alarmu, což tentokrát nebylo zaviněno mými superschopnostmi. Nakonec přijeli hasiči, my jsme se hezky venku na mrazu seřadily a čekaly, než alarm vypnou. Naštěstí jsem se stačila před vyběhnutím trochu doobléknout, takže jsem přes silonky měla i tepláky, což nebylo k zahození.
Nu a dnes přišel další dopis, pro změnu od našeho skvělého tenoristy ze sboru (tady dejte pozor, abyste to náhodou nečetli jako "teroristy", ti mi zatím nepíší). S tímto listem přišel i mnou omylem přiložený postrádaný dopis Kačce, která stále věří tomu, že Terka vtipálek jí poslala jenom obálku...

Žádné komentáře:

Okomentovat