Tedy ten test z businessu. Bylo na něj čtyřicet minut, celkem sedm otázek, některé za jeden, jiné za osm bodů (to už jsou minieseje). Moje spolužačka nemá asi tři otázky, jak si posléze stěžovala, ale byly to celkově značně divné úkoly. Odpovědi většinou spočívaly v tom, že zadaná spojení převedete do rozvité věty a snažíte se jednotlivá slova nahradit nějakými synonymy.
Zdejší tendence všechno uvádět v definice a tedy ku příkladu vědět, že "věrnost značce" je "míra náklonnosti spotřebitele ke specifickému produktu", je naprosto neuvěřitelná. Myslím, že samotná věrnost značce je daleko jasnější než jakékoli následné vysvětlování, ale to posuďte sami.
Po tomto mástr výkonu při testu jsme šly pracovat s Kizzy na "market research", což spočívalo v tom, že jsme v dešti pobíhaly po parkovišti a opisovaly značky aut, jejich barvy a země na SPZkách, zatímco se nám někteří procházející učitelé posmívali a jiní na nás vrhali takové pohledy, jako bychom plánovaly odcizit nejméně polovinu vozů a zbylým propíchat pneumatiky.
U večeře naši kuchařku, které kdysi bylo padesát a která nandá jeden brambor asi za tři minuty, poprvé vystřídal nějaký chlapík z kuchyně. Ten se s tím nepáral, všem nám nandal kus vepřového steaku a nazdar. Fronta zmizela než by se člověk nadál a naše kuchařka ji záhy zas vytvořila, když se vrátila k "poctivému" nandavání brambůrek.
Žádné komentáře:
Okomentovat