Na matematice jsem pokračovala ve stereometrii a dál žasla nad naší učitelkou. Vzhledem k tomu, že dělám individuální studium, tak mi neustále klade na srdce, abych se ptala, nebude-li mi něco jasné. Když se ale zeptám, dopadá to zatím tak, že sedí vedle mě nad poměrně jasnými obrázky (dnes to byly další řezy jehlanem) a tvrdí, že: "It is so difficult to see".
Nakonec odešla zase vysvětlovat něco třídě a když jsem přišla na to, jak to zdůvodnit a vysvětlila jí svůj důkaz, prohlásila něco jako, že "to je krásně jasně formulované a že je to jednoduché, ale hrozně těžké na to přijít a vůbec to tam vidět". Mno.
Nakonec jsem ještě napsala nově zadanou esej na business a teď půjdu pokračovat v Odysseji, už jsem skoro v půlce (!!!), ale je to záhul.
Odysseus už je dávno zpátky a teď bude dalších dvě stě stran chodit inkognito po městě a osnovat pomstu zpupným ženichům, kteří jsou věčně v lihu.
Jinak vedlejší pokoj kopletně vyklizen, i s umyvadlem a kobercem, vůně už je lepší.
Při učení latiny jsem narazila na slovo peius a pessimus a byla z toho úplně velde, po tom, co mi došla korelace se slovy pejorativní a jinými. Zároveň jsem si nějakou náhonou asociací (ty takové většinou bývají) vzpomněla na slovo žbrdlinky a šprušle a na naše hádky ve třídě, kde mi všichni tvrdili, že neexistují.
Opakovaně se u Tvých pozněmek, milá Terezo, velmi bavím! :-)
OdpovědětVymazatZdraví JR