úterý 24. listopadu 2015

Quod nocet, docet...

Omlouvám se předem všem matematickým antifanouškům, tedy česky odpůrcům...
Ráno začalo krásnými výsledky z němčiny, konkrétně dvakrát plný počet bodů, což potěšilo, k tomu mi byl ještě odpuštěn test z businessu, takže jsem si mohla studovat sama. Z poslední Case study jsem získala osmdesát procent, což je na zdejší poměry velký úspěch.
Na designu mi někam naše učitelka schovala mé výrobky, no a učitel netušil, kam je dala, takže asi tak.
ještě trocha Cambridge
Následný basket jsem celý odehrála v mikině, no a pak přišla již avizovaná matematika, která mě psychicky téměř zdestruovala, neboť Šach chyběl minulý týden, a poznámky mi poslala Terka K.
Ze začátku jsem měla pocit, že tam Terka občas provádí prapodivné věci, no a skončila jsem u jejího výpočtu vzájemné polohy tří rovin, kde z nějakého záhadného důvodu počítá vektorový součin normálových vektorů každých dvou rovin, z čehož jí vylezou další normálové vektory, které jsou sice fajn, ale netuším, proč to celé dělá, co ty výsledné vektory představují a kde je vlastně to řešení.
Tak to jsou momentálně moje nesmírně závažné problémy, rekonstrukci cizích poznámek navrhuji uvést jako nový vědní obor.
A pokud nevíte, co dělat po frustrující hodině marného počtaření, vřele doporučuji zajít na přednášku o mentálním zdraví, která byla na programu hned po večeři. Člověk si pak uvědomí, jak malicherné jsou jeho problémy, když si láme hlavu nad tím, jestli obecná rovnice roviny je totožná s obecnou rovnicí přímky, zatímco část obecenstva odchází v slzách přivýkladu o depresích.
Ale nevěšte hlavu, neboť se všecko jistě vyřeší, protože se zatím vždy vše vyřešilo a já nejsem zas úplný hlupák. Spánek je ale taky dobrá věc, tak dobrou noc a Báře pusu na čelíčko.

Žádné komentáře:

Okomentovat