pátek 13. listopadu 2015

Požár zažehnán

a tady bylo parents meeting
Opět vítám ponocující čtenáře, kteří se nezalekli spustit počítač ve zlověstný pátek,
doufám, že jste také tak rádi za to, že zítra už je víkend.
Dnešní dopoledne zasvěceno chemii, kterou jsem úplně nezvládla, ale nakonec se ukázalo, že se daná látka ještě neprobírala, takže moje marné snahy to pochopit z internetových zdrojů nakonec nebyly tak deprimující. K obědu pastinákový krém a pak teprve začal maraton vyučování.
K večeři (to jsme to odpoledne vzali hopem) byl chésekake neboli číský dort, který byl naprosto skvělý. Až přijedu dom, musím konečně něco upéct. A když už jsme u pečení (Terka, mástr oslích můstků), co všechno se tu nespeklo, když jsem na půl hodinku odešla na reeling! V jižní kuchyňce začal hořet toaster, recepční vše zachránila, ale smradu jak v hradu a všude to tu páchne po opečeném chlebu.
Sbor opět s mým oblíbeným profesorem, bohužel venku bylo dnes sedm stupňů a já jsem byla líná si na sebe brát více vrstev než košili, tílko a sako, což není úplně adekvátní, takže jsem trochu mrzla. Příští pátek je první vystoupení, kde zpíváme ty dvě největší melodické líbivky, takže to bude zajímavé. Pak ale přijde někdy ta mše, se kterou se babráme, kterou psal nějaký polohluchý negramota, který na ty archy namastil náhodné harmonie a v místech, kde se člověk začíná chytat dostal tik v deltovém svalu a načáral tam noty které rerodukuje denně naše pračka. Takové náhodné vrzy.

Žádné komentáře:

Okomentovat