čtvrtek 12. listopadu 2015

Literární výplody a zeleninové kaše

Včera jsem šla na kutě už před desátou hodinou, což se ukázalo jako skvělý nápad, neboť jsem dnes měla zázračně velké množství energie a bolest hlavy zmizela. Jinak večerní přednáška byla suprová, povídání o úskalích sociálních sítí, a zajímavé zjištění, že je to první přednáška s přednášejícím mužem. Na tom by tu mohli trochu zapracovat, myslím, že mít učitele a učitelky tak půl na půl je ideální, a Kepler je v tomhle velmi dobrý.
Nakrájení banánu do ranního jogurtu s vločkami nakonec bylo daleko lepší, než jsem, jako odpůrce banánu ve všech formách kromě samotného banánu, očekávala.
V kapli už máme za sebou povídání o chlebu, přesně jak jsem předpovídala, asi si založím nějakou tarotovou věštírnu nebo tak něco, to bude zlatý důl.
Potom jsem chtěla začít psát esej na Odysseiu, ale postel byla o něco lákavější, takže jsem ještě hodinu doležela a pak si začala lámat hlavu nad tématem ve snaze zjistit, co by mě v souvislosti s Homérem  zajímalo a nad čím bych chtěla dál hloubat. To se zadařilo, takže jsem esej dopsala než jsem šla ve dvě odpoledne na business. Byla to i trochu úleva, zapřemýšlet si na chvíli v češtině. Ještě musím ale udělat double check kvůli pravopisu...
 obří strom na dvoře
Po svačině ještě němčina, má esej na homosexuální partnerství měla tak geniální název, že se mě učitelka zeptala, jestli jsem na něj přišla sama. To jsou moje problémy. Možná to nebylo tak geniální, jenom si třeba naše lektorka myslí, že jsem literární dřevo, ale ten nadpis byl vrchol mé kreativity. Vesměs mi sdělila, že to je "interessant", ale mám devět z deseti, což je uspokojivé.
Z Case study na Tesco, kterou jsem psala přes half term mám osmdesát čtyři procent. Vesměs mi bylo vyčteno (zajímavé, dává to symsl, i když napíšu vytčeno), že udávám málo příkladů z konkrétního zadání, ale u mnoha odstavců bylo zas napsáno "great analysis", což je pěkné.
Spolužačkám naše učitelka sdělila, že budou mít na konci určitě ej stár (tedy nejlepší známku), čemuž jsem se nestačila divit, přihlédnu-li k faktu, že hned vedle mě sedící měla čtyřicet procent, což je pětička a takhle by to dál nešlo, beruško. Svatá to slova. Dotyčná byla ale úplně v pohodě a učitelka taky. Prostě chybami se člověk učí...
Jinak to vypadá, že přípravy teď pohltily celou školu, člověk slyší všude jen "I have so much prep to do", že se tato fráze skoro stává typickým iniciátorem veškeré konverzace. Takový daunhauzácký endemit.

Žádné komentáře:

Okomentovat