sobota 14. listopadu 2015

Odpolední šlofíček

Ranní ospalost se bohužel změnila v ospalost celodenní, snídaně v půl osmé jako vždy, ještě jsem před tím vyzvedla Rebeccu, se kterou vždy ráno chodím do Willisu, a pak jsem měla double lesson volno. Dodělala jsem tedy přípravy a následoval business.
Po obědě jsem zázračně pročetla všechny poznámky z Prahy a skončila už ve tři, což jsem opravdu nečekala, ale mělo to ten efekt, že jsem byla ještě ospalejší.
V půl čtvrté jsem se tedy rozhodla se na chviličku natáhnout. Haha. Asi všichni víme, jak takové natáhnutí dopadá, ještě když venku prší.
Probudila jsem se v pět hodin s nulovou představou o tom, kde jsem a proč je venku tma a v pokoji se svítí. Měla jsem ještě méně energie než v těch půl čtvrté, taková mírná nepoužitelnost a divný pocit, jako by mi pulzovala hlava.
Nakonec jsem ale zvládla zbytek večera fungovat, k večeři citronový dort a seafood rizoto, kde byla jen asi jedna zapomenutá chobotnička.
No myslím, že nejlepší bude, když zas půjdu do hajan.
Tady je ještě odkaz (dám jej i vpravo na lištu) na můj dotazník o školním a jiném stravování, ze kterého pak budu dělat esej na angličtinu, tak pokud jste jedním z navštěvovatelů Keplerova ústavu, můžete mi přispět svými odpověďmi :)

Žádné komentáře:

Okomentovat