sobota 21. listopadu 2015

Cambridge

Harry Potter
Fitzwilliam muzeum
Puntování
Kvůli mírnému náklonu zdejšího gauče, ketrý způsoboval to, že jsem sjížděla kamsi do hloubi čalounění, jsem se raději se spacákem a polštáři přesunula na zem, kde to bylo mnohem lepší. Ráno jsem prospávala konečně bez omezení a okolo desáté jsem se vydala na dnešní turistickou megaakci. Mým plánem bylo obejít všechny kostely, které tady Mapy ukazují, což vlastně znamenalo křížem krážem prochodit centrum a okolí. Bylo jich asi dvanáct, ale stálo to za to.
V poledne jsem došla k Fitzwilliam muzeu, které bylo posledním cílem, takže jsem měla čas projít všechna patra. Nějaké porcelánové vázičky mě úplně nebraly, ale horní patro ukrývalo Monety, Bracquese a i Picassa (to bylo opravdu pěkné).
romantische...
Asi ve dvě jsem opouštěla budovu a zapadla do první menší kavárny na quische a polévku (ta byla ještě většího objemu než ten quische). Na cestě zpátky začal děsivě foukat vítr, a vzhledem k tomu, že byly celý den asi čtyři stupně, jsem se rozhodla konečně využít své rukavice. Vyzkoušela jsem tedy první, ale ukázalo se, že je levá, takže jsem mírně proklela zákon schválnosti a nasadila tu druhou. Obě byly levé.
Kyselý úsměv bylo asi to jediné, na co jsem se zmohla, a s nákupem potravin jsem šla domů.
Tam jsem vzala hodinky, které se mi včera zastavily, a šupky dupky zpátky do centra, kde jsem našla hodinářství. Ukázalo se, že můj gerét je tak speciální, že by ho na výměnu baterky museli odeslat někam jinak, ale na to není čas.
Tak jsem alespoň koupila zubní pastu, jejiž zásoby se znatelně ztenčily. No a copak nám to dnes od osmi zase dávají. Ano ano, Stardance.

Žádné komentáře:

Okomentovat