pátek 20. listopadu 2015

ála Harry Potter

Poslušně hlásím, že jsem se ve zdraví dopravila do Cambridge, takže se o mě již nemusíte bát.
K snídani jsem zvolila již odzkoušený banán s vločkami a jogurtem, kupodivu se z ovoce osvědčil nejlépe.
Od půl deváté jsme v kapli zkoušeli na confirmation (tuším, že česky biřmování). V červených sutanách jsme se naskládaly nahoře před varhánky a odzpívaly všechny části mše. Podle našeho profesora to bylo velmi zlé, ale na to, jak málo jme to cvičily, vynikající. V obtížných pasážích sbor znatelně tlumil své projevy a při nástupu známých akordů se do toho všichni opět začali opírat. Pak přišla ale samotná akce, která trvala hodinu a půl, a vše jsme zazpívaly dobře.
Ve dvanáct jsem pelášila pro věci, jídlo, a čekala na taxík. Ukázalo se, že žádný není pro mě. Recepční tedy začala řešit a ukázalo se, že taxík není, přestože byl řádně objednán, protože když jedna firma přepravuje celou školu a někde se něco sekne, tak pak všichni, co jsou na pořadníku toho šprajcnutého auta, mají mírný problém.
King's Cross
Jedna z housmistresses mě tedy, díky Bohu, odvezla svým autem do Newbury.
Odtud jsem dojela na Paddington a metrem dál na King's Cross, který mírně připomíná nástupiště devět a tři čtvrtě.
Do Cambridge jsem dorazila ve čtyři a vydala se cestou, která je sice nekonečná, ale naštěstí vede stále rovně. Úspěšně jsem nalezla Lucku, která nejspíš notnou chvíli mrzla (měla jsem drobné spoždění...) a s ní jsem odešla do baráčku, který zvenku navozuje atmosféru Midsommer Murders, ale který má internet, sprchu a ledničku, takže co víc si přát. Lucka je fajn človíček, očividně velmi zapálený pro virologii a další obory, které tady studuje.
Nu a zbývá si jen užít večer po celodenním cestovacím stresu a konečně využít možnosti sledovat Stardance.

Žádné komentáře:

Okomentovat