pondělí 12. října 2015

Výsledky HERSu mi slavnostně sdělí až za týden

V neděli vypukne House drama, takže toto je poslední týden, kdy se každý house snaží všechno donacvičit, sladit nasvícení, hudbu, choreografie a nástupy a prostě všichni jsou v luftě a někde něco ladí. Aisholt má jako muzikál Čaroděje ze země Oz. Na zkoušce jsem seděla hodinu a půl a stálo to za to.
Důležitější ale dnes bylo ukončení projektu HERS, který jsem prezentovala před naší skupinkou. Hodina začala politickou sekcí, kde se veškerá témata točila okolo toho, proč je Jeremy Corbyn tak nebezpečný, jestli Jeremy Corbyn je lepší než Ed Miliband a proč se Jeremy Corbyn obléká jako farmář v penzi (to tam samozřejmě nepadlo, ale někam tam to všechno spělo).
Bohužel HERS tady nemá zrovna velkou váhu, protože studentům se tato známka do žádného předmětu nezapočítává, takže nemají důvod se snažit. Všichni to tedy berou jako děsnou nudu, pět týdnů hledání nějakých informací, přepsání všeho do powerpointu, vytištění celého textu a přeříkání třídě.
Pozor ale, měly jsme si připravit takové ty řečnické kartičky, takže nešlo jen o vytištění textu, ale i o jeho nastříhání a nalepení na jednotlivé kartčky, což jaksi anuluje smysl řečnických kartiček, ale budiž.
To, co nám tu vtloukali do hlavy co se řeči těla, očního kontaktu a tempa proslovu týče, vešlo naprosto vniveč, polovina dívek v prezentaci neměla tři argumenty pro a proti, které byly požadovány, druhá polovina četla vše z papíru aniž by zvedla zrak a třetí, sakra, už mi nezbývají poloviny...., no zkrátka velká část brala nedostatky svého řečnění jako obzvláštní srandu.
Můj proslůvek byl docela solidně připravený, protože se přece jen spíš připravíte na proslov v cizím jazyce, kde nemáte takovou jistotu. Zároveň jsem věc brala více vážně než někteří a taky mě tak nějak baví dávat proslovy, takže jsem se i docela těšila a jako jedna z mála jsem se opravdu zajímala o téma, které jsem si zvolila.
Odteď tu jsou všichni experti na masovou výrobu a její dopady na společnost...
obídek: leek and chicken pie
Zjistila jsem taky od kuchařky, že záhadná žlutá zelenina je tuřín,což je průlomové.
Vzhledem k tomu, že IT helpdesk nereaguje na maily, jsem zašla za nimi osobně a vysvětlila jim své snahy s VPNkou, načež se konečně začala věc řešit. Tedy přesněji ten dotyčný na mě chvíli hleděl, pak se zvedl a zavolal někam dozadu na svého kolegu, který zřejmě byl spíše s to pochopit mé požadavky a jemuž jsem vše musela vysvětlit znovu. Nakonec tedy řekl, že zjistí, co se dá dělat a dá mi vědět, tak snad.

Žádné komentáře:

Okomentovat