úterý 13. října 2015

Ve slově Schifffahrt jsou tři ef!

basket venku
Den plný překvapení skoro za námi. Na němčině test nečekaně nejen z préterita, ale i z perfekta a třetí osoby, což sice neovlivnilo mé skóre, ale byl to docela šok. Z case study na businessu mám 60%, což je prý dobré (jako že opravdu dobré, ne jako dobré=za tři). Nevím ale moc, za co mi toho tolik strhala.
Test na business jednoduchý, ale mé skvělé myslící schopnosti zapříčinily, že celý početní příklad (což je půlka bodů) mám špatně, což mě štve, protože to nebylo těžké. Tak alespoň teoretická část by mohla být dobře...
K obědu kisch z vejce a rajčat, zelenina a polévka z pastináku a medu, což je něco naprosto neuvěřitelného, musím se naučit vařit (respektive naučit vařit lépe).
Vzhledem k tomu, že příští týden jsou zkušební hodiny různých nepovinných aktivit, jsem se rozhodla zajít do dřevěné budky naproti housu, kde je výběr všeho možného od zumby, přes step až k hrnčířství. Po poradě s pověřenou osobou za stolem jsem se napsala na hodinu póla, přestože jsem si sem nevzala rajtky, ani pérka ani helmu, prostě nic. Zároveň jsem nikdy pólo nehrála, takže to bude ještě velmi zajímavé až se mezi profesionálními downskými jezdkyněmi budu kodrcat přes venkovní arénu ve snaze neupustit ten tentononc, kterým se odpaluje, a nesletět přitom z koně.
Jak ale slečna prohlásila: "you have nothing to lose" (z čímž se dá polemizovat), ale free hodina za zkoušku určitě stojí.

Žádné komentáře:

Okomentovat