sobota 3. října 2015

Sedm hodin shoppingu je trochu moc

Původně jsem chtěla mrknout na nějaké učivo, ale po dnešní túře jsem tak grogy, že to s radostí odsouvám na zítřek. Včera večer, vrátím-li se, jsme skončily v games roomu u obří televize a filmu. Nakonec přišel i Shaun, Lauřin bratr, divím se, že si mě vůbec všiml, protože jeho tvář nejevila žádné změny, ani když jsem mu byla představována.
Dnes jsem dolů sešla až v devět, abychom si daly s Laurou palačinky s vanilkovou smetanou, nutellou a malinovým čímsi.
Picadilly Circus
V zápětí jsem vyrazily do města. Metrem jsme dojely k Opeře, kde jsme se sešly s Moe a Giorgianou, která nutně potřebovala šaty na Cal Soc (skotské tanečky), čemuž jsme zasvětily celý den. Snaha o nalezení vhodných koktejlek se protáhla na něco přes sedm hodin, procházely jsme obchody, kde se mi buď nic nelíbilo, nebo to, co se mi líbilo, se mi nelíbilo cenově... Po hodině už jsem začala litovat celého výletu a po dvou už jsem byla absolutně vyčerpaná. Šaty nakonec koupeny v posledním obchodě v sedm večer asi za šedesát liber.
Odjížděly jsme busem domů až za tmy, a já děkovala bohu, že to skončilo.
Milo
Světlým bodem byl snad jen oběd v Nandos, ale jinak jsem byla příliš vyčerpána na to, abych pozorovala krásy města. Dobře jsem ale poznala kulturu boyfriendů, čekajících v obchodech na lavičkách na své drahé polovičky ve zkušebních kabinkách, a uctívala free wifinu. Po příchodu domů se ukázalo, že všichni čekaly, že jsme po večeři a rodiče šli někam ven. Shaun se proto uvolil, že nám připraví špagety se sýrem, ale mírně to neodhadl, takže v hoře špaget se sýr absolutně vypařil. To se ale lehce doplnilo jablkovým koláčem... Nakonec se starší bratr ukázal jako poměrně milý a kuchaření schopný. Momentálně jdeme shlédnout Inception. Nicméně v mém úžasném pokoji lze zatáhnou dlouhé závěsy, takže vznikne absolutní tma, a to se pak na manželské posteli krásně spí.

Žádné komentáře:

Okomentovat