čtvrtek 29. října 2015

Londýnský speciál - tady už se bruslí

Zdravím všechny s další večerní zprávou. Ráno jsem vyzkoušela zdejší ovesnou kaši, ale byla natolik bez chuti, že jsem do ní musela přidat džem v poměru asi pět ku jedné, tedy pět kaše a jedna džem. Tím se chuť nepatrně vylepšila, bohužel kombinace jahodového a meruňkového se taky neukázala jako nejlepší varianta, ale co se dalo dělat.
no kouzelné
Na oběd jsme si udělaly sendvič se sýrem a šunkou a nějaké drobnosti a vyrazily na Earls court. Odtud jsme se doploužily k Buckinghamu, kde měla být výměna stráží. To, čeho jsme byly svědlky, by se dalo hodnotit spíš jako pár policistů na koni, dva kočáry a po asi dvaceti minutách, kdy jsme začínaly uvažovat o špatném datu, se stráž opravdu vyměnila. No. Dále jsme pokračovaly do natural History muzea, u nějž se stála půl hodinová fronta, protože všechen londýnský dorost se rozhodl, že chce vidět dinosaura. Bomba.
Uvnitř jsme se nedozvěděly nic moc nového, ale rozplývaly jsme se nad krásnými prostorami ala Bradavice, kam bychom rády přestěhovaly obě naše školy, protože to tam vypadá kouzelně.
Nakonec mě začala hrozně bolet hlava, zároveň jsem mírně podcenila své oblečení, takže mi byla napatrná kosa a cesta na metro byla značně dlouhá.
V obchodě jsme potkaly Gillian, která nás hodila domů, kde jsem okamžitě zvolila trasu čaj-večeře-sprcha, aaaaaa.
Nakonec jsem mrkla na poznámky a zbývá mi ještě asi pět předmětů, což není tak strašné. Eseje na buiness napsány, celkem přes osm tisíc znaků, bohužel otázky takové neurčité, na něž se těžko odpovídá. Například...Zanalyzujte, jak by mapování podílníků pomohlo Tescu ve vztahu k provozu a vlivu na podílníky. Aha. Haha. Prosím, pište, celkem za devět bodů. A to potom tak sedíte a snažíte se tam najít podmět a vytáhnout z toho základní stavební dvojici, abyste alespoň matně tušili, co se po vás chce, a i když ta slova přeložíte, pořád vám to nedává smysl.

Žádné komentáře:

Okomentovat