pondělí 26. října 2015

Londýnský speciál - počasí tropical island

sofistikované rugby analýzy...
Hyde Park
Kvůli prapodivným časovým posunům a náročné turistice mám pocit, že v devět večer už je půlnoc a moje mentální aktivita opisuje křivky strmě klesající.
Dnes jsme vyrazily na South Kensington a po cestě mě "bavila" Odysseia a Bára se prokousávala všemi články o rugby, které dnešní noviny nabízely.
Na Exhibition road jsme vpluly do Science muzea, kde jsme bloudily až do oběda. Ten jsme si daly v Hyde Parku (viz mé profesionální foto), kterým jsme prošly přes Royal Albert Hall až na Picadilly a Picadilly Circus a dále pak na Trafalgar, kde je National Gallery.
Picadilly Circus
Albert monument
Národní galerie je naprosto obří, snaha projít všechno se brzo změnila v hledání známých jmen a těch také bylo požehnaně. Největším zážitkem byly Slunečnice a mostek od Moneta.
Finální zastávka v obchodu s mraženými jídly, který si nás získal ochutnávkou, a návrat domů. Bára se naučila jakési poznámky z biologie, takže jsem momentálně trochu mimo, protože z jejího výkladu o kostech, což bylo tak jediné slovo, kterému jsem z toho rozuměla, mi šla hlava kolem.
No a já se teď snažím sesmolit pět esejů na business na otázky, které jsem stěží schopna přeložit a natož je chytře zodpovědět.

Žádné komentáře:

Okomentovat