pátek 23. října 2015

Čokoládový dort a jiné sladkosti

jiní koníci pro Báru
Snídaně: míchaná vejce s opečenou houskou. Po nastartování intelektuálních oblastí mozku jsem vyplodila esej na němčinu o homosexuálních rodinách a jejich problémech a strastech a snažila se zanalyzovat, zda by měly mít možnost adopce, nebo ne.
Potom jsem odchytla Meryem z vedlejšího dormu, která je z Německa, a dala jí to přečíst. Tvrdila, že je to dobré, ale v zásadě to kompletně překopala, všechno bylo "správně", ale "you would not say it like that". Takže drobný editing.
Dvě hodiny před obědem jsem zašla za Lucy, nebo lépe naše němčinářka mi doporučila, abychom se sešly. Lucy je z vyššího ročníku, bohužel v upper sixth je jich více, takže jsem zastavila nějakou dívku, která mě postupně vodila do různých pokojů, kde sice byly Lucy, ale ani jedna nebyla ta moje Lucy, což bylo značně deprimující, asi jako mít dva Henry a pak se ještě všem omlouvat, že je vlastně vůbec nechci vidět, protože jdu za někým úplně jiným.
Lucy nalezena. Dohodly jsme se tedy na každý pátek od svačiny do oběda, kdy jí prakticky budu vysvětlovat cokoli nebude chápat z němčiny, takže takové doučování, dneska jsem se jí snažila vysvětlit passive voice, snad úspěšně.
Taky to vypadá, že obě půjdeme na dinner a reeling s Etonem za dva týdny, což je bomba, až na to, že holek je sedmdesát a kluků jen čtyřicet. 
Po večeři v naprostém kalupu nastal sbor, opět krása, střídali se oba sbormistři a bylo to super.
Pak jsem zašla ještě jednou na večeři, tentokrát do druhé jídelny, neboť tam měly čtyři dezerty, omnomnom. A to jsem nevěděla, že Angela má narozeniny, takže po příchodu ještě obří kus čokoládového dortu!
Jinak vše ostatní snad zařízeno, zítřejší transport do Londýna, Bára, aaaaaaaaaa, a balení zvládnu ráno.

Žádné komentáře:

Okomentovat