čtvrtek 1. října 2015

Cena za šprechtění a trágédie s Henrym

Přestože dopoledne mám quadruple prep, musí člověk být v půl osmé na snídani. Díky svým pozorovacím schopnostem, které by se daly popsat slovy "sleduj, kam polovina jídelny chodí s kelímky", jsem zjistila, kde jsou zásoby čaje, což mi umožnilo udělat si roibos a odnést si hrstku pytlíčků na pokoj, abych si odpoledne mohla udělat jasmín a šeredně se spálit.
Dopoledne jsem zhotovila zadané plakáty na business, což bylo skvělé (ano, protože se jednalo o spoustu barviček, a barvičky jsou skvělé).
los obědos
V jedenáct jsem šla do common roomu a narazila jsem na Henryho (již představený vysavač). Po sejití schodů jsem ale narazila na druhého Henryho, což bylo značně matoucí, protože to znamená, že je tu více Henryů; podle jazykové příručky bohužel Henry nemá množnou formu, což znamená, že akademici s tím také nepočítali, ha.
Já teď ale nevím, který je ten pravý Henry, což je bezvýchodná situace, nicméně budu odteď rozlišovat Henryho a Henryho Henryho, aby se v tom každý lépe vyznal.
Soptík pro Báru
Po tomto intelektuálním problému jsem se odebrala za jídlem, konkrétně to byla naprosto úžasná houbová polévka se smetanou (jako lišková omáčka od mámy...aaaa....) a dýňové rizoto, s obsahem dýně, ale bez obsahu chuti.
Ve dvě začal business, kde nám vrátila naše Case studies. Získala jsem jedenáct ze šestnácti bodů (vypsání letopočtu slovy se ukázalo jako chyba) za to, že prý mám nedostatek business terminologie (čekala jsem, že bude hodnotit to, co jsem napsala, a ne to, co jsem nenapsala, ale dobře).
Večer pak završen vepřovým steakem s osmaženou cuketou a jakýmsi zeleným chroštím. Druhá večeře se konala hned v zápětí (což je mírně redundantní obrat), když jsem se snažila tuhle zeleninu dostat z rovnátek.
Zítra dopoledne zas quadruple prep a po obědě není škola, protože začíná první exeat, kdy musíme pryč. Takže v pátek snad zpravodajství z Londýna, dále desátého října reeling a večeře s hochy z Harrow, kteří přijedou (dívek se bohužel přihlásila o "trochu" více a já neumím ani jeden z tanců, takže to bude ještě sehr interessant). Alespoň se mohu chlubit svým certifikátem z němčiny...

1 komentář: