středa 30. září 2015

Histerie bohužel nebyla opětována

dnes opět krásně
Nadešel čas našeho business testu, což byla látka asi na deset A4 stran, ale písmem sto nejméně, takže se to dalo naučit. První rána pro mě nastala, když mi bylo řečeno, že se na všechno musí odpovídat ve větách (i na a-b-c otázky, ale ty tam nebyly). První papír bylo psaní definic, z čehož hned první jsme neprobíraly, takže nás to trochu rozhodilo, a dvě byly z učiva, o kterém nám profesorka zarputile tvrdila, že tam nedá. Mno. Se zapojením hlavy a selského rozumu se na to samozřejmě dalo přijít, ale moje spolužačky s tím měly, jak se ukázalo, docela problém.
obídek
Na rozdíl ode mě ale psaly krásně krasopisně a celé to stihly v čase (čtyřicet minut je vražda). Druhý papír byly otevřené otázky, resp. ještě otevřenější.
Při cestě na fitness jsem narazila na ekipu chlapců v oblecích a následně mi bylo vysvětleno, že se jedná o studenty z Radley, které sem přivezli, aby se mohli socializovat s dívkami. Jen co je viděly procházet mé spolužačky z businessu, nalepily se na okno a začaly zběsile mávat. Stála jsem nevěřícně opodál a děsila se, co dalšího plánují podnikat, snažíc se nebýt vidět, ale tím to haslo. Organizovaného koedukovaného veselí jsem se neúčastnila, ale i tak mě přítomnost kluků neminula.
Na fitness se nás učitelka rozhodla zničit kruhovým tréninkem, tedy střídáním stanovišť s různými cviky. Zvedání činky nebyl až tak problém, ale moje ruce zřejmě postrádají tricepsy, pozoruhodné.
naše zásoby v common roomu
Po tom, co ze mě neuvěřitelně lilo, jsem se otázala trenérky, zda si můžu sundat triko a být jen ve sportovní podprsence, abych se neuvařila úplně. Hahaha. Jak naivní je podceňovat zákon schválnosti. Mohlo mi být předem jasné, že není lepší způsob, jak přivolat vizitu z Radley do spotovní haly, než tento, takže jen co jsem ze sebe strhala propocený mundůrek, navalila se na ochoz hora hošánků, kteří byli na prohlídce školy a zrovna byli zavedeni na prohlídku fitness místností.
Výstavní příklad poslující třídy dívek, kde jsou všichni ve fešných bílých tričkách s logem školy, až na mě, samozřejmě.
Naštěstí se zase brzy vypařili, takže jsme mohly docvičit a jít dom. K večeři jehněčí (to tu z masa mají velmi často, skoro tak často jako lososa), dva muffiny a pečená zeleniny (tu jsem neidentifikovala, bylo to žluté a chutnalo to jako mrkev...).
No a teď ještě housemeeting a postýlka. 

Žádné komentáře:

Okomentovat