sobota 17. října 2015

Asi spánková deprivace

zdejší hvozdy
Ráno je vždycky takové pološero, že by člověk ještě spal, ostatní mají ale mírnou tendenci nezavírat s použitím kliky, takže spát skoro nejde, když někdo práskne dveřmi co dvě minuty. Na snídani se zároveň ještě musí v uniformě, neboť do dvanácti je vyučování, takže vždycky mega akce: obklékání sukně a silonek bez světla a psychická příprava na osvětlenou chodbu.
Z testu na business mám třicet pět procent z počítací části, což je s přihlédnutím k tomu, že ten příklad byl od začátku počítán s chybou a tedy žádný mezivýpočet nevyšel, docela úspěch. Teoretická část pak za sto procent.
K obědu sýrové rizoto s krevetami a nějakou rybou, květák se sýrem (sýr dneska nějak frčel), a zelenina. Odpoledne jsem se dvě hodiny prokousávala naskenovanými sešity a pak si šla přehrát nějaké věci na sbor.
Má momentální hlasová kondice mě značně znepokojuje, takže doufám, že se to časem zlepší, zatím to zní, jako bych zpívala přes šmirgl papír a divně to chraptí na náhodných tónech. Plně frustrována jsem odcházela zpátky a pak na večeři. Tyramisu bohužel obsahovalo kávu což mě mohlo asi napadnout, ale jsem holt zvyklá na nekávové tyramisu.
Zítra bude ale celý den house drama, což by měl být zážitek, tak se musím řádně vyspat. Na povečeřní párty je pak objednaná pizza, takže alespoň něco pozitivního lze vyhlíže. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat