sobota 12. září 2015

Večerní degustace čokolády

Zdejší latifundie
Šeredně jsem se mýlila, domnívajíc se, že už se dneska nic moc dít nebude. "Prep" na business dokončen, jsem teď expert na marketingové cíle gigantu Nestlé pro rok 2016, ale to je vedlejší.
Nalezla jsem music department, kde bylo naprosto pusto a v každém pokojíku jedno piano. Nakonec jsem zvolila místnost Beethoven, kde jsem strávila asi tři čtvrtě hodiny; snad je to dobře odzvučené...

Potom jsem se odtransportovala na druhý konec areálu, kde jsou nové domy nižších ročníků, za nimiž začínají spletité cestičky zdejších hvozdů, ve kterých jsem se, zcela naivně, chtěla orientovat. Z lesa jsem vylezla až u Farr centra, kde jsem zbylý čas věnovala posilování a potom jsem se šla naprosto uřícená převléci do krásné čisté košile.
obří salátová mísa
Večeře přinesla sýrovou pizzu a karamelovou zmrzlinu (bruschetta s houbami a cibulí už nenašla místo) a snahu o reprezentativní foto...
Od půl sedmé kaple jinde než v kapli. Kromě učitele na design, zahradníka a IT sekce je tu i farář (a ano, jsou tu i jedny pánské toalety). Duchaplné (a to doslova) proslovy jsme střídaly zpěvem hymn, což bylo náročné, vzhledem k tomu, že jsem velmi špatně stíhala číst text a zároveň jej aplikovat na výše uvedené noty.
a zde sídlí mladší
Po přesunu do malé jídelny ve Willisu následoval Global quiz, kdy se naše skupinka (Malta) a jiné "země" snažily rozpoznat Che Gevaru, vybarvit správně vlajku Maroka, zapsat zemi s největší produkcí kávy či rozpoznat jazyk podle nahrávky (díky bohu za polštinu). K tomu bylo rozléváno (myslím tím do sklenic) červené a bílé víno, a tři druhy točených ciabat s miskou oleje a sojovky na namáčení toho všehomnomnom.
Nejlepší kategorií jednoznačně Cheeky chocolate, tedy určování, který vzorek (tedy asi půlka) čokolády má kterou příchuť. Lindt se značně činil, pomeranč a třešeň velmi dobré, dále jsme zapsali zázvor, limetku, sůl a chilli (ta byla totiž obzvlášť těžká...).
Ačkoli jsme nic nevyhrály, jazyky jsme měly všechny dobře a zítra budíček až v devět a celodenní výlet na paintball.

Žádné komentáře:

Okomentovat