sobota 12. září 2015

A všude je teď cítit lak na vlasy



Zdravím veškeré čtenářstvo, fanouškovskou základnu z Portugalska a jedince z Norska, Nizozemí a Arabských Emirátů (a nejen ty), kteří si podle statistiky blog zobrazili...
Včerejší tanečky, tedy naprostý chaos, byly značně podivné. Příští týden je practice opět a v neděli je to samé chaotické nevím-kam-běžím na Radley. Nevím, jestli se mi tam úplně chce.
Ale sedmá hodina mě opět donutila vyjít v sukni do mrholení za párkem, vejci a fazolemi, vypadá to, že Ester je stejný typ jako moje sestra, co se spánkového režimu týče, takže zatímco jsem nucena jít v půl dvanácté spát, protože ona chce jít spát už tak hodinu před tím a já nemůžu jít v noci dolů do common roomu, ráno je hned na nohou, zatímco moje tělo se marně snaží otevřít průchod zadní krve holenní tepnou.
A tady odjíždí vrácené nádobí...
Jelikož přihlášení nefunguje, proběhlo vybírání house games a PE přes mail, tak uvidíme, jestli dostanu basket či ne. Systém zdejší školy je ten, že vás zaplaví maily s tabulkami akcí a programů, takže netuším, co se mě týká, kde mám být povinně apod., což jako člověku, který chce mít jistotu ve všem je naprosto sžírající. Při průzkumu zdejšího studentského portálu jsem zjistila, že webová verze mého rozvrhu se neshoduje s tou tištěnou, takže se teď celé vyšší vedení York Northu snaží zjistit, na které hodiny že mám chodit, zda odcházet v polovině designu na němčinu a zase se vracet, nebo mít tolik designu, že by člověk raději odcházel.
Business proběhl přátelským pohovorem ve třech (všichni učitelé jsou zde hrozně milí a stále nám opakují, jak rádi nás učí, což mě, v této míře, zaráží). 
Část dnešního výběru
Obídek podruhé ve velké jídelně, kde si Downe Houské dívky (což zní jako housky, ale je to snaha utvořit přídavné jméno), tedy dívky z Downe Housu nabírají kopce mrkve, zatímco já kombinuju všechno (je tam tolik možností, a ony si dají strouhaný sýr…) a rozplývám se nad nakládanými cibulkami. Přílohou byly tentokrát dough balls, tedy něco jako velké krokety, v nichž je stejný celkový obsah chuti jako v těch malých, jen v menší hustotě.
Před chvílí jsem dorazila na pokoj, kde jsem okamžitě zavřela okna, která jsem ráno otevřela, vzhledem k tomu, že Ester úspěšně nasytila pokojové mikroklima svým lakem na vlasy. 

Sbor domluven na pátek a od příští neděle chci juknout na vaření se zdejší hrozně milou recepční. Odpoledne v sobotu volno, takže čas na úkoly a průzkum školy…

2 komentáře: