pátek 11. září 2015

Éra dlouhé sukně



Dílny na Design

Kvůli snídani v sedm třicet jsem byla nucena obětovat dnešní a včerejší volné dopoledne, ale alespoň jsem konečně zašla na do IT budky, kde mě jakýsi chlapík informoval, jak se dostat na mail a zdejší „Study“, tedy vesměs to, co už jsem zjistila sama stylem pokus omyl včera večer.
Bohužel Ester měla o něco menší štěstí, takže zatímco já jsem strávila na IT hodnou chvilku, kdy mi vysvětloval všechno o ID kartách, mailu, přihlašování z mobilu a odjinud, heslech a tiskárně a čekal, než si to všechno opíšu do mobilu, Ester tam strávila podobně dlouho, kdy se IT staff marně snažil najít ji v databázi, zatímco netušil, že si špatně opsal její neskutečně dlouhé jméno. 
Anglické parčíky
To se sice vyřešilo, ale dalšího se nic nedozvěděla, takže jsem ji všechno musela vysvětlit já. Úspěšně vytištěna preparation na business studies a oběd opět v grand stylu (který zde ostatní nedoceňují) a kde všichni žijí v domnění, že jsme stále Československo.
Teď jdu hledat učebnu M1 a snad nás bude víc než čtyři na hodině němčiny…
Jídelna nižších ročníků
A bylo nás jedenáct, nicméně za hodinu jsem si zapsala čtvrtinu stránky, neboť pracovní tempo je zde neuvěřitelné. To, co s Višňou napíšu za pět minut, kdy kluci chrlí výsledky a já dočrtávám grafy ještě doma, tady rozebíráme celou hodinu, rozepisujeme očividné postupy apod. Asi jenom rozehřívací hodina… 
Double lesson HERSu, což jakýsi independent research, byl jinde, než psáno jest v rozvrhu, takže dorazivši jen tak tak z matiky, nalezla jsem prázdnou učebnu, a recepční netušila, kam ostatní zmizeli. Vypadá to, že budu dělat analýzu vlivu zavedení masové výroby na soudobou společnost. 
No comment
Ale to už pokračoval plán dne hodinou DT, kde se tvoří židle, poličky a prakticky cokoli vám doma chybí. Milý profesor pochopil, že jako totální neznalec budu potřebovat lehký projektík na kratší dobu, nějaký mírný relax, takže sláva. Plánuje se jehlanová lampa.
A opět kaple
Následovaly špagety carbonara s jakýmsi želé, obdržení dlouhé sukně a vypadá to, že půjdu na přípravku na Cal Soc (ony proslulé tanečky, ovšem zatím bez chlapců).

Žádné komentáře:

Okomentovat