čtvrtek 10. září 2015

Sláva budiž internetu

Celý komplex
Ráno začalo s ovesnou kaší s medem a schůzkou s naší tutorkou, která nám dále kalendář se všemi akcemi. Pokračovaly jsme úprkem na Whole school assembly v budově tělocvičny (asi).
Rozvrh
Obrovská hala, kde sedělo šest set holek, které vydržely půl hodiny absolutně zticha, když se udílelo nespočet cen za nevím co. Obdivuhodné. Program byl proložen modlitbami (bylo to totiž místo obvyklé kaple) a zpěvem.
Do oběda bylo volno, protože ve čtvrtek mám až business studies od dvou (týmových her naštěstí nemusíme být účastny). Internet je stále v řešení (vždy to někomu sdělíme a ten nám řekne, že nás co nejdříve kontaktuje, až to bude vyřešené, takže zatím nic vyřešené není).
Dočetla jsem Epos o Gilgamešovi.
Oběd byl opět takový, že člověk netuší, co si nabrat (Ester bohužel sladké vynechává), protože je všechno skvělé. Nejkrásnější byl samozřejmě koláč, který v tom pekáči ještě zespoda vyhřívali pidi ohýnkem. Ve čtyři ale bude další svačinka, tedy podle rozvrhu „tea“.
Výběr salátů
Zajímavým poznatkem je také to, že už mi tu není taková zima, takže se dá na chodbě chodit i v krátkém rukávu. Občas. Sbor je už v procesu, Miss Glover si to poznačila, tak snad se někam dostanu…
Ve dvě hodiny začala double lesson businessu, skvělé, díky tomu, že jsme ve třídě tři (a na němčině čtyři, pozor na to...), baví se učitel přímo s vámi. Následovala pauza a double němčina s rodilou mluvčí, která mluví krásně pomaloučku, takže jí stíhá i Sophie, která neumí skoro nic, i Sandrine ze Švýcarska.

Willis (s jídelnou)
 V šest jsem letěla na večeři, což byly zeleninové lasagne se spoustou oblohy, rozhovor s Jasmine a dalšími, které užasly nad mým pobytem zde a nad faktem, že mám dvojče a po večeři jsem se radovala ze složitě vyhandlovaných folderů resp. šanonů a hesla na wifinu, které mi po třech dnech sdělily holky, zatímco mi čekáme na "IT training". 
Takže konečně publikace všeho i s fotkami a začátek domácích úkolů...
Zítra opět dopoledne volno (až na...drum rolls...IT training). Sbor je předdomluven.








Žádné komentáře:

Okomentovat