čtvrtek 10. září 2015

Učebna CM1 kdesi v lese




Po propašování zavazadla, jež bylo o kilo těžší, než kolik bylo povoleno, jsme se zdárně dostaly skrz Gate A3. Start se nepatrně zdržel, neboť pan Dean se nebyl schopen včas dostavit, ale po tom, co fenomenálně nakráčel do Flugzeugu jsme mohli odletět.
mapka západního křídla
Taxíkem jsme se dále dopravily do komplexu budov, k němuž jsem naštěstí vyzískala mapu, protože se ztrácím už ve svém vlastním Housu. 
York North je starší budova (resp. celý York, ale naše část je North), náš pokoj 495 v rohu disponuje teplotou o pět stupňů nižší než je na chodbě a nejtepleji je ve sprše…tam odteď budu trávit večery.
Odpoledne ale nastal team building, což je naivní představa, že se zdejší dívky budou třikrát otáčet okolo své osy s tyčkou na nose. Nejzapálenější byl samozřejmě organizátor programu. Poté jsme se odebraly na barbeque, což znamenalo kuřecí, párky a buřty, housky, omáčky, saláty, kuskus a oreo zmrzlinu na závěr. Vše bylo skvělé, až na to, že se večeřelo venku v zimě a topit se začne v celé škole až na podzim.

V devět jsme pak obdržely výčet termínů na zítra, snídaně, focení, ajtý zaučení, odjezd do Oxfordu atd. Zdejší recepční mě odteď musí zbožňovat, neboť jsem s ní každou položku programu nejméně dvakrát konzultovala, abych pochopila, kam se mám kdy dostavit. Teď už vím, že do učebny CM1. Skvěle, na mapě není učebna CM1. Bylo mi tedy vysvětleno kudy tam dojít, a protože už to vím, dostala jsem na starost dovést tam ráno dvě asiatky, které jsou patrně ještě víc zmatené než já. Zároveň se mi podařilo získat čtyři ramínka…muhehe…


Momentálně jsem u vytržení z apartního diáře s logem školy a z možnosti sedět s počítačem do půl jedenácté dole v meeting roomu, což je zasedačka prosklená do zahrady.  Zítra obdržím (snad) rozvrh, předměty budu mít ty, jež jsem si volila: matika, business, němčina a design a technologie. Ostatní jsou značně hovorní, všichni jsou fakt milí a stále se diví, že umíme anglicky.  




Žádné komentáře:

Okomentovat