pondělí 14. září 2015

Při běhu na trenažéru se automaticky zhasíná světlo (málem jsem se zabila)

Školní týden  jsme začaly krásným lijákem , takže se pod sako, svetr a košili muselo nacpat ještě tílko. Ráno proběhla přednáška o tom, jak dělat správně research, pokud na univerzitě chcete psát práci, kde hledat, jak psát zdroje a jak pokládat otázky (a přednášející měla koktejlky a žabky....hahaha).
Němčina strávena učivem tercie a snahou ostatních pochopit zvratná zájmena, která v anglických překladech nejsou. Četli jsme velmi poutavý článek o Tobiasovi, který má sestru, nevlastního bratra a ještě méně vlastní sestru a bratra, všichni se navštěvují a babička jim posílá balíčky. Velmi dojemné rodiné drama se skvělou zápletkou a počtem nových slovíček v rozmezí nula až čtyři.(To je trochu nadsázka, hodiny s rodilou mluvčí jsou moc fajn.)

K obědu potom ryba a naprosto boží rajčatová polévka a nějaký blíže neidentifikovatelný cumel. V matematice probíráno učivo s krycím názvem rationalising surds, tedy snahy zbavit se odmocniny ve jmenovateli (denominator), čímž se zabila celá double lesson. Vzhledem k tomu, že jsem tady v ročníku LVI, i když bych podle věku měla být výš znamená, že dělají to, co mi loni. S učitelkou jsem už mluvila, promluví s head of maths department, aby mě přeřadili k nějaké pokročilejší třídě.
Design přinesl přednášku o dřevě, ano o dřevě. Typy dřeva, heartwood a sapwood, vrstva kambria, která část co dělá, jaké stromy mají jakou barvu dřeva a na co jsou dobré. Velmi zajímavé. Práce na lampičce pokročila tak, že jsem předložila naprosto odlišný návrh, který je úplně ťuti, a doufám, že půjde zrealizovat.
Po čajíčku a brownies jsem odpochodovala do posilovny a následně do sprch. Večeře, zeleninové lasagne se sýrem. A momentálně hora příprav na design, HERS, matika už je hotová. Prádlo úspěšně odlifrováno do pračky, tak snad se to vypere... V půl deváté jdeme na schůzi s tutorkou a pak pokračuji v přípravách...

Žádné komentáře:

Okomentovat