čtvrtek 17. září 2015

Modrý majáček

dopisní přihrádky
Z důvodu neuvěřitelné ranní zimy nemám vůbec problém se vstáváním, takže šupky dupky na snídaňku proběhly jako vždy. Ve čtvrt na devět započala kaple.
Byla přeplněná, protože nás bylo hodně a kaple přeci jen není největší. Sedadla jsou v hlavní lodi a ve dvou bočních "loďkách", kde jsem seděla já. Ve všech je oblouková klenba a v té prostřední je to obzvlášť pěkné, protože střecha je do trojúhelníku, takže trámy hezky vystupují pod ní. Okna ve dvou patrech lemují boční lodě, u oltáře je reliéf s nějakými osůbkami a jedna vitráž, nad vchodem varhánky a sbor, ten je tam tedy jen přechodně.
Celá věc trvá půl hodiny, na zdi je rozpis hymn, které se budou zpívat a vypadá to, že většina holek tu zpívá opravdu dobře (zláště to dává najevo dívčina z vedlejšího pokoje, která asi netuší, že je slyšet každé její slovo a že když opakuje tutéž píseň při každém průchodu chodbou, začíná to lézt mírně na nervy, asi tak, že přemýšlím, zda litovat lidí, kteří v Praze musí poslouchat mě, nebo zda začít zpívat Árii Musetty s doprovodem ramínek na deře skříně).
losos (zde častý) ze zeleninou a karamelovým dezertem
Po kapli dopoledne příprav, esej na business, která mi dala fakt zabrat. Od dvou business, kde nám učielka dala prostor na dělání eseje, takže jsem litovala zbytečné práce. Nakonec jsme měly psát plán práce, tak jsem se jí marně snažila vysvětlit, že to mírně pozbývá smyslu, mám-li práci hotovou, načež ona prohlásila, že jestli chceme psát esej bez plánování, tak že to je špatně a že to není dobrá esej. Aha. Plán jsem tedy zhotovila uděláním výpisků z textu, bylo to vyčerpávající. K tomu nám dala spoustu papírů, je toho dost, ale je to velmi zajímavé.
Dopoledne jsme ještě byly na vyjednané schůzce s ředitelkou, v luxusním domě, který má nahoře svítící majáček a v němž je tolik stupňů jako ve všech housech dohromady. Meeting tedy byl velmi příjemný, dárky předány, ředitelka je velmi milá (asi pochopila, že jsme mírně nervózní). K večeru bylo o něco tepleji, večeře byla skvělá, karotková polévka a vajíčkový kisch s vepřovým masem. Zítra je opět povolená dlouhá sukně, juchuchů.


Žádné komentáře:

Okomentovat