pátek 18. září 2015

Jeremy Corbyn je opravdu zákeřný

House ředitelky s majáčkem, ťuti
tím tady jezdí zahradníci
Nestíhám. Dopoledne bylo volno na přípravu, takže jsem udělala němčinu a zašla do knihovny ve snaze najít materiály na HERS. Nic jsem nenašla, ale knihovnice mi poradila, jak se heknout na školní databázi knihovny, kde toho je spousta. Díky bohu.
laserové udělátko
Po obědě, což byly špagety s pestem, které chutnaly spíše jako nudle s mákem, což byl pro mě velmí zajímavý poznatek, byla dvouhodinovka matiky, kde jsem počítala příklady, abych dohnala své septimánky, ale polovina mi nevyšla, takže jsem odešla naprosto frustrovaná.
mezi arkádami jsou naše učebmy
Také jsem odeslala mail ředitlce, která nám v pondělí na assembly ukázala dva obrázky a zadala dobrovolný úkol, napsat o každém z nich sto slov. Jako nováček windows outlooku jsem do mailu nedala předmět, ale napsala jsem krásný článek tedy Jeremy Corbynovi. Krásný, až na to, že já jsem psala o Jeremy Corbinovi, takže si ředitelka užije, až si přečte záhadný mail s rozborem o chlapíkovi, jehož jméno bude pokaždé se špatným "i". Snad to bude brát jako špatnou recesi...
Dolní okna jsou od hlavní jídelny
Po svačině trojhodinovka designu, lampičku jsem překreslila do počítače (oblouky byly zabiják) a pak poslala do laserového zařízení, které tvar vypálilo do papíru, takže bylo shodné s počítačovou verzí; jenom jsem žasla. Papír pak voněl jako uzená ryba, tedy spíš prošla uzená ryba.
Patnáct minut na večeři nestačí, takže jsem rovnou šupajdila na sbor, kde se dělaly krásné věci, něco jako Enya, měla jsem husí kůži a byla mi tím pádem ještě větší zima.
Vypadá to, že budu zpívat s nimi v neděli v kapli, což bude supr. Odcházela jsem z hodiny o pět minut dřív, abych měla pět minut, než se zavře jídelna. Haha, kam se hrabe těch patnáct  No nic. Společnost mi dělala uklízecí četa a staff odklízející nádoby se zeleninou. Jíst před zpěvem ale taky není dobré, takže to budu muset nějak vymyslet. Mno a za půl hodinky jdu na tanečky v Farr centru, které je opravdu very far.

Žádné komentáře:

Okomentovat