středa 23. září 2015

Alespoň jsem našla Orion a Kasiopeu

Budíček dnes bohužel nastal nepříjemně brzo. Vstávání stylem šok z něhož se potácí polomrtvá troska je nejlepším přirovnáním toho, co se dělo v půl třetí ráno, když začal celým domem ječet alarm. Že bude fire drill, tedy požární poplach nanečisto, jsme věděly, že nám ale toto překvapení dají v takovou dobu, to netušili ani učitelé. S mentálním vypětím jsem nahmátla boty a kabát a vyběhla nejbližšími dveřmi po únikovém schodišti, abych unikla houkačce, která dělala v pokoji kravál přibližně o síle asi stodvaceti decibelů. S dalšími postavičkami zabalenými v dekách jsem došla až na tenisové kurty, kde jsme se snažily seřadit podle plánků, které visí na každé chodbě. Moje místo bylo předposlední v poslední řadě od učitelky. To bylo sice pěkné, ale identifikovat jakékoli organizované formace nešlo, natož pořadí v nich, učitelka stála uprotřed chumlu a já byla asi jediná, kdo ty mapky četl. Po deseti minutách, kdy klidným areálem zaznívala siréna z našeho domu a my se kochaly hvězdami ve snaze nemyslet na absenci teplého oblečení, přijeli hasiči. Ukázalo se, že se nejdnalo o nárazový trénink, nýbrž v jakémsi pokoji třista něco se do gerétu dostala špína, a ten se rozhodl, že postaví na nohy veškeré obyvatele. Učitelé se marně snažili alarm vypnout zatímco se sami dostávali z nemilého šoku.
Za několik hodin jsme vstávaly opět do téže zimy, business přinesl další zadanou písemnou práci a matematika uplynula s logaritmy.
Obídek převážně zeleninka, kaše a výborné vepřové. Polévka se zázvorem mě lákala asi tolik, jako představa, že se naše noční aktivitky budou opakovat. Jako odpůrce této poživatiny ve všech formách jsem byla velmi skeptická k pokrmu, jenž se nakonec ukázal docela dobrým. Bohužel Anglie nezná vývary a jiné než krémové polévky.
Odpolední fitness nebylo tak strašné, jako fitness, jež měla minulý týden Ester. Narozdíl od její zkušenosti naše učitelka vymyslela dvacetiminutovou montáž sedmi cviků, které se čtyřikrát opakovaly ve dvaceti sekundových intervalech s desetisekundovou pauzou. Zní to složitě, ale zkrátka opakujete různá cvičení, dokud se nezahřejete. Za to jí děkuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat