úterý 20. října 2015

Cous cous (čti kus kus, nebo kous kous)

Exeat se blíží, i lístky na Book of Mormon již dorazily, takže už jenom tři dny a kousek.
Vyučování už je v duchu "ať už to máme za sebou", ale přesto jsme na němčině trávily zajímavé chvilky debatami o registrovaných partnerstvích (Eingetragene Lebensgemeinschaft) a zda s tím souhlasíme, či nikolivě, a jak je to se zákony, daňovými úlevami, dětmi a poslední vůlí. Tím nechci nijak uvádět předčasnou smrt a sexuální orientaci v korelaci (tady se nechtěně projevuje můj básnický genius), je to jenom jedna z otázek spojených s tématem. A hned pro velký úspěch esej na téma výhody a nevýhody Regenbogenfamilie (duhové rodiny).
Z vánočních koled jsem přešla ke stavu "změna PC tapety na vánoční elfy a stromeček".
Po designu a basketu jsem pokračovala v agitaci za zprovoznění VPN portů, neboť mi sdělili, že je bohužel nemohou povolit, ale že mám zajít na IT support najít nějakou alternativu. Haha. 
Tak jsem se opět vydala do již známé chajdy, kde je má návštěvnost skoro denním pravidlem a kde jsem opět dřív, než se za mnou prve zavřou dvéře.
U přepážky opět jiný chlapík, což je dost obdivuhodné, že jsou ještě tací z IT suppportu, které jsem při svých návštěvách nepotkala a nekonfrontovala je svými problémy. 
Takže nová tvář pro mě, bohužel ne tak úplně vice versa. Po třetím slově, ke kterému jsem se dostala, se dotyčný usmál a oslovil mě jménem, takže to vypadá, že jsem úspěšně zaměstnala svým mailem celý technický department, a každý ví, kdo je ten jediný člověk, který tu řeší něco jiného, než ID, rozbitý displej a tiskárnu. Prý se zamyslí přes prázdniny. Aha...haha. Tak fajn.

1 komentář: